Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Komildi53

Komildi53

Kizöldül a kutya

2017. június 22. - hajnalihang

Először temperával festettem. Aztán akrillal. Ecsettel, késsel, tésztaszűrővel, sajtreszelővel, jégvakaróval. A fülpiszkáról már meséltem. Három tanárom volt(van).  Mindegyetlen barátom, aki nem ért a festészethez(dehogynem), Neogrády Antal, Tonka Mester, aki a Facén megjelenő képek kapcsán ad igen hasznos tanácsokat és a You Tube. Meg a férjem. Ő, tetszik, nem tetszik alapon.

A rózsák festése már ok. Néhány virág, egy fa, a tenger. Más még nem. A tegnapi vitorlásos kép= múlt század, ötvenes évekbeli Nemere regény címlapja (by, mindegyetlen).

rozsak_haboruja-pirosban.jpgKét hete felfedeztem, hogy az olajfesték sem drágább, mint az akril. Valamint azt is, szebben lehet vele-ilyen énféléket festeni. Viszont, nem lehet egykönnyen lemosni. Tehát, már van kötényem, kesztyűm, a festékes tálcát beborítom alufóliával-kikeverni így könnyű a színeket, aztán meg csak kidobom. Született néhány festékfolt a ruháimon, mire ezeket bevezettem. Ja, és a kutya is kizöldült. Kikurkászta a kukából az alufóliát és rákenődött valahogyan. Takarosan néz ki a fehér komondor-zöld tupfokkal. Még egy kis piros kéne, s arathatnánk a nemzeti lájkokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://komildi53.blog.hu/api/trackback/id/tr2012614711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása